Online siparişim neden iptal edildi?

Bazen siparişleri iptal etmek zorunda kalırız. Bu, aşağıdaki gibi birçok nedene bağlı olabilir:

Stok durumu. Büyük olasılıkla biz siparişini işleme alamadan, seçtiğin beden için stoklar tükenmiştir.

Ödeme sorunları. Ödemen ulaşmamış olabilir yada ödeme bilgilerini doğrulayamamış olabiliriz.

Teslimat adresi sorunları. Yanlışlıkla hatalı ya da eksik bir teslimat adresi girmiş olabilirsin, bu sebeple adresini işleme alamamış olabiliriz.

İptal edilen ürünler için ödeme alınmaz. Siparişin ya da siparişinin bir kısmı iptal edildiyse iptal edilen ürünler için sana geri ödeme yapılır.

Siparişinin neden iptal edildiğini net bir şekilde öğrenmek için online shop müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçmeni öneririrz; sana yardımcı olacaklardır.

 

Siparişim henüz dağıtıma çıkmamışsa adres bilgisini değiştirebilir ya da siparişimi iptal edebilir miyim?

Sipariş verildikten hemen sonra sipariş sürecimiz işlemeye başlar. Bu nedenle ne yazık ki henüz gönderim süreci başlamamış olsa bile siparişini veya sipariş bilgilerini değiştiremeyiz veya iptal edemeyiz. Siparişin eline ulaştığında, İade Politikamızı takip ederek, istemediğin ürünleri iade edebilirsin.

Siparişinin herhangi bir detayı yanlışsa lütfen online shop müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geç (iletişim bilgilerini burada bulabilirsin).

 

 

Alışveriş sepetime ürün eklemek ya da sepetimde değişiklik yapmak için ne yapmalıyım?

Sepetine ürün eklemek için istediğin bedeni ve rengi seç; kaç tane satın almak istediğini de seçtikten sonra "Sepete Ekle" butonuna tıkla.
Alışveriş sepetinde değişiklik yapmak için sayfanın üst kısmındaki "Sepete Git" butonuna tıkla. Şimdi sepetindeki herhangi bir ürünün adedini değiştirebilir ya da ürünleri tamamen sepetten çıkarabilirsin.
Değişiklik yapmayı tamamladıktan sonra online shop'a geri dönmek için "Alışverişe Devam Et" butonuna tıkla.

 

 

 

Ürünlerimi değiştirebilir miyim?

Online sipariş verdiğin ve tercih ettiğin teslimat adresine teslim edilen ürünleri değiştiremiyoruz. Ancak istemediğin ürünleri iade edip geri ödeme alabilir ve yeni bir sipariş verebilirsin.

 

 

 

Doğru bedeni nasıl seçerim?

Ürün açıklamasında, "Beden Seç" öğesinin hemen yanında tüm beden ölçülerini görebileceğiniz bir ölçü tablosu bağlantısı bulunmaktadır.

 

 

 

Telefon üzerinden sipariş verebilir miyim?

Şu anda ne yazık ki telefon üzerinden sipariş alamıyoruz.

 

 

 

Nasıl ödeme yapabilirim?

Ödeme sürecimiz, siparişini kolayca tamamlamana ve online alışverişini hızlı bir şekilde sonuçlandırmana yardımcı olacak şekilde tasarlanmıştır.

  1. E-posta adresin adidas'a önceden kayıtlıysa veya online shop'ta daha önce bir hesap oluşturduysan giriş yapmak için e-posta adresini kullanabilirsin. Kayıtlı değilsen siparişini misafir olarak tamamlayabilir veya yeni bir hesap oluşturabilirsin.
    • Hesap oluşturarak adres defteri ve kişisel sipariş geçmişi gibi kullanışlı özelliklere erişim sağlayabilirsin.
    • Ödeme işleminin ilk iki adımında, teslimat ve fatura adresinin girilmesi istenir. Fatura adresin teslimat adresinle aynı ise onay kutusunu işaretleyerek fatura adresinin otomatik olarak doldurulmasını sağlayabilirsin.
    • Önceki siparişlerin sırasında bir adres kaydettiysen bu adresi seçmek için adres defterini de kullanabilirsin.
  2. Bir sonraki aşamada ödeme bilgileri istenir.
    • Herhangi bir banka kartı veya kredi kartı ile ödeme yapabilirsin.
    • Sayfadaki tüm verileri girip devam tuşuna tıkladıktan ve bir sonraki sayfada sipariş onayını verdikten sonra ödeme gerçekleşecektir.
    • Verilerinin güvenliğini sağlamak için banka veya kredi kartı bilgilerin sistemlerimizde saklanmayacaktır.
  3. Ödeme bilgilerini tamamladığında adidas sipariş özetini içeren bir ekrana yönlendirileceksin.
    • Lütfen bu sayfadaki tüm bilgileri kontrol et; çünkü bu, bilgilerinde düzeltme yapmak için son şansın olacaktır.
    • "Siparişi Onayla"ya tıkladıktan sonra siparişin işleme alınacak ve talebin depoya iletilecektir.
    • Bu adımdan itibaren, adidas online shop'a kayıtlıysan siparişini hesabın üzerinden takip edebilirsin.

 

 

 

Siparişim ile ilgili ne tür e-postalar alacağım?

adidas online shop'ta siparişini verdikten sonra, aşağıdaki e-posta iletilerini alacaksın:

 
Sipariş onayı :

Siparişini başarıyla aldığımıza dair bilgi veren sipariş onayı e-postası.

Satış Sözleşmesi:

Satış sözleşmesi pdf'ini içeren e-posta

Sipariş gönderildi:

Siparişinin depomuzdan çıktığı ve sana doğru yola çıktığı anlamına gelir. Bu e-posta sana paketin depomuzdan çıktıktan hemen sonra gönderilir. Detaylı takip bilgileri almak için lütfen e-posta içerisinde verilen kargo takip bilgilerini kullan.

Sipariş teslim edildi

Siparişin teslim edildikten sonra faturanı da içeren bir onay e-postası alırsın.

Sipariş iade edildi:

İade ettiğin siparişin depomuza ulaştı. Gerekli tüm incelemeler yapıldıktan sonra iade işlemin başlatılacaktır.

 

 

 

Yanlış ürünü veya siparişi teslim aldıysam ne yapmalıyım?

Yanlış bir ürün teslim aldıysan, müşteri hizmetleri danışmanlarımızla iletişime geçmeni (iletişim bilgileri için tıkla) ve danışmana, siparişine ait ayrıntıları aktarmanı öneririz. Bu durumda danışmanlarımız sana daha fazla yardımcı olacaktır.

 

 

 

adidas'ın ürettiği tüm ürünleri neden satışa sunmuyorsunuz?

adidas online shop, adidas'ın sunduğu en yeni ve en popüler ürünlere yer verir. Dünya çapındaki ürün çeşitlerinin boyutu ve kapsamı dolayısıyla firmanın ürettiği her ürünü taşımamız ne yazık ki imkansız. Ancak pazarımızda özel olarak satışta olan ürünleri web sitemizde bulabilirsin.

 

 

 

Siparişimin işleme alındığını nasıl anlarım?

Siparişin işleme alındığında sana bir sipariş onay e-postası göndeririz. Bu e-posta, siparişinin başarıyla işleme alındığını onaylar.

 

 

 

Türkiye'de turist olarak bulunuyorum, bana KDV iadesi yapılabilir mi?

adidas online shop, Türkiye'de ikamet etmeyenlere KDV iade planı kapsamında değildir ve KDV iadesi yapamaz.

 

 

 

Teslimat adresim ve fatura adresim farklı olabilir mi?

Evet, her iki adres de aynı ülke içerisinde olduğu sürece teslimat adresin fatura adresinden farklı olabilir.

Tek yapman gereken, yanında "Fatura bilgilerim, teslimat bilgilerim ile aynı" yazan kutunun işaretini kaldırman; daha sonra doğru fatura adresini girebilirsin.

 

 

 

Aradığım ürünü web sitesinde nasıl bulurum?

Ürünleri iki şekilde; yönlendirme ya da arama menüsünü kullanarak bulabilirsin.

Yönlendirme menüsü ile arama yapmak için sayfanın üst kısmındaki seçenekler içerisinden cinsiyet, spor veya marka seçimini yap. Mobil cihaz kullanıcıları, bu seçenekleri görmek için, açılan menüye tıklayabilir ya da sayfayı aşağı kaydırabilir.

Daha sonra filtreleri kullanarak arama sonuçlarını daha da azaltabilirsin. Burada ürün kategorisi, beden, renk ve fiyat gibi seçeneklerle aramanı detaylandırıp daha az sonuca ulaşabilirsin.

Alternatif olarak sayfanın sağ üst köşesinde yer alan arama çubuğunu kullanarak belirli ürünleri bulabilirsin. Ürün adını ya da ürün kodunu girmen yeterli.

Ürün detayları için ürün görseline tıkla. Aradığını buldun mu? "Sepete Ekle" butonuna tıkla.

 

 

 

Faturamın bir kopyası bana gönderilecek mi?

Satış faturası, ürün teslim edildikten sonra tüketiciye e-posta ile gönderilir.

 

 

 

Onay e-postasını aldıktan ne kadar süre sonra siparişimin durumunu takip edebilirim?

Siparişinin durumunu onay e-postasından 24 saat sonra takip edebilirsin. Siparişin haftanın sonunda gelirse, teslimat süresi uzayabilir.

 

 

 

Sipariş neden eski siparişlerim arasında görünmüyor?

Üye olmadan ödeme seçeneğini kullanarak sipariş verdiysen, kayıtlı bir hesap bulunmadığından sipariş geçmişini göremezsin.

 

 

 

Soruma burada yer verilmediyse ne yapmalıyım?

Soruna burada herhangi bir yanıt bulamadıysan, 0850 822 38 98 numaralı telefondan online shop müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçerek siparişine ait ayrıntıları ve/veya sorunu iletebilirsin. Pazartesi - Cumartesi: 09:00 - 18:00 Ya da ekibimize sorununla ilgili detayları içeren bir e-posta da gönderebilirsin. Danışmanlarımız sana memnuniyetle yardımcı olacaktır. support-tr@onlineshop.adidas.com.tr .