Kargo maliyeti nedir?

Ödeme sırasında senden ürünlerin için bir teslimat yöntemi seçmen istenir. Toplam kargo ücreti, siparişini tamamlamadan önce, ödeme sırasında otomatik hesaplanacaktır. Standart kargo seçildiği takdirde 150 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir. KDV dahil fiyatlar: -

Teslimat Seçenekleri:

  • Standart Kargo: 7,90 TL

 

Sipariş ettiğim ürün ne kadar sürede teslim edilir?

Sipariş süreci; ürün adı, adresi bilgileri ve seçtiğin teslimat yöntemine göre değişiklik gösterebilir. Teslimat süresi indirim dönemlerinde uzayabilir.

Teslimat Yöntemi

Standart Kargo *: 7,90 TL (150 TL ve üzeri alışverişlerde ücretsiz), Sağlığınızı en ön planda tutuyoruz! Bu sebeple teslimat zaman aralıklarımızı geçici bir süreliğine uzattık. Güncel teslimat süresini ödeme ekranında görüntüleyebilirsiniz.

Teslimat Süresi: 2 – 4 İş günü

Yoğunluk sebebiyle sipariş teslimatlarında yaşanan gecikmelerden dolayı üzgünüz. Siparişlerinizi en kısa sürede sizlere ulaştırmak için çalışmaya devam ediyoruz. Siparişlerinizin durumuyla ilgili en güncel bilgileri "Siparişlerim" bölümünden takip edebilirsiniz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Teslimat Kuralları ve Kısıtlamaları

Siparişler yalnızca iş günlerinde gönderilir. İş günleri Türkiye'de resmi tatiller dışında Pazartesi'den Cuma'ya 09:00-18:00 arasını kapsar. Her teslimatta imza verilmelidir.

 

 

Resmi Tatiller ve dağıtım merkezinin kapalı olduğu tarihler nelerdir?

Dağıtım merkez(ler)imiz Türkiye'deki resmi tatillerde kapalıdır. Bu tarihlerden herhangi birinde ya da bir gün öncesinde verilen siparişler için siparişin işleme alınma süreci 5-7 iş günü kadar uzayacaktır.

Özel Uyarı: Bu dönemlerde dağıtım merkezinin kapalı olması ve taleplerin artması dolayısıyla teslimatın daha uzun sürmesi beklenebilir.

 

Türkiye
2024
Tarih Resmi Tatil
1 Ocak Yılbaşı
9 Nisan Ramazan Bayramı Arifesi
10 Nisan Ramazan Bayramı 1.Gün
11 Nisan Ramazan Bayramı 2.Gün
12 Nisan Ramazan Bayramı 3. Gün
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı
1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı
15 Haziran Kurban Bayramı Arifesi
16 Haziran Kurban Bayramı 1.Gün
17 Haziran Kurban Bayramı 2.Gün
18 Haziran Kurban Bayramı 3.Gün
19 Haziran Kurban Bayramı 4.Gün
15 Temmuz  Demokrasi ve Millî Birlik Günü
30 Ağustos Zafer Bayramı
28 Ekim Cumhuriyet Bayramı Arifesi
29 Ekim Cumhuriyet Bayramı

 

 

Siparişimi ve teslimat sürecini nasıl takip ederim?

Siparişin depomuzdan çıktıktan sonra, sipariş takip numaranı ve siparişini online takip etmek için kullanacağın bağlantıyı içeren bir gönderi onayı e-postası alacaksın. Online takip sistemi aracılığıyla siparişini takip edebileceksin. Siparişinin durumu internet sitesine gecikmeli olarak yansıyabilir; ancak kargo firması bu bilgileri genellikle bir iş günü içinde güncellemektedir. Bu e-postayı aldığında takip bilgileri genelde hazır olur; ancak kargo firması takip bilgilerini sisteme aktarana kadar, siparişini online olarak takip edemezsin.

 

 

 

Siparişim neden gecikti?

Siparişleri her zaman standart teslimat süreleri içinde sunmayı amaçlıyoruz, ancak bazen beklenmedik durumlar, teslimatın gecikmesine neden olabiliyor.

 

Aşağıda teslimatın gecikmesine neden olabilecek bazı durumları bulabilirsin:

 

Siparişin, indirim ve promosyon dönemimize denk gelmiş olabilir.

Birden fazla ürün sipariş etmiş olabilirsin. İstisnai durumlarda, siparişin, farklı paketlerde ve farklı tarihlerde ulaşabilir.

Siparişin, resmi tatil dönemine denk gelmiş olabilir.

Kontrolümüz dışında, öngörülemeyen durumlar ortaya çıkmış olabilir.

 

Siparişinin mevcut teslimat durumunu mu öğrenmek istiyorsun? Siparişinin durumunu kolayca takip edebilirsin.

 

 

 

Ürünü teslimat saatinde teslim alamıyorsam ne yapmalıyım?

Teslimat saatinde ürünü teslim alamıyorsan, teslimat ekibimiz başka bir tarihte yeniden teslim etmeyi deneyecektir. Daha fazla yardım almak için bizimle iletişime geçmeni öneririz.

 

 

 

Ürünlerin Türkiye dışına gönderilmesini sağlayabilir miyim?

Online shop, yalnızca Türkiye içinde gönderim yapar.

 

 

 

Yanlış ürün teslim aldıysam ne yapmalıyım?

Siparişini Online Shop'umuzdan vererek yanlış ürün teslim aldıysan yardım almak için bizimle iletişime geçmeni rica ederiz.

 

 

 

Soruma burada yer verilmediyse ne yapmalıyım?

Soruna burada herhangi bir yanıt bulamadıysan, 0850 822 38 98 numaralı telefondan online shop müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçerek siparişine ait ayrıntıları ve/veya sorunu iletebilirsin. Pazartesi - Cumartesi: 09:00 - 18:00 Ya da ekibimize sorununla ilgili detayları içeren bir e-posta da gönderebilirsin. Danışmanlarımız sana memnuniyetle yardımcı olacaktır. support-tr@onlineshop.adidas.com.tr .