Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?

adidas.com.tr sitesinde şu ödeme seçenekleri kullanılmaktadır:

 

 

Teslimat adresim fatura adresimden farklı olabilir mi?

Evet, olabilir. Ödeme işlemi sırasında farklı adresler seçebilirsin.

Bu seçenek, sadece aynı ülke içindeki adresler için geçerlidir.


Nasıl ödeme yapabilirim?

Ödeme sürecimiz, siparişini kolayca tamamlamana ve online alışverişini hızlı bir şekilde sonuçlandırmana yardımcı olacak şekilde tasarlanmıştır.

  1. E-posta adresin adidas'a önceden kayıtlıysa veya online shop'ta daha önce bir hesap oluşturduysan giriş yapmak için e-posta adresini kullanabilirsin. Kayıtlı değilsen siparişini misafir olarak tamamlayabilir veya yeni bir hesap oluşturabilirsin.
    • Hesap oluşturarak adres defteri ve kişisel sipariş geçmişi gibi kullanışlı özelliklere erişim sağlayabilirsin.
    • Ödeme işleminin ilk iki adımında, teslimat ve fatura adresinin girilmesi istenir. Fatura adresin teslimat adresinle aynı ise onay kutusunu işaretleyerek fatura adresinin otomatik olarak doldurulmasını sağlayabilirsin.
    • Önceki siparişlerin sırasında bir adres kaydettiysen bu adresi seçmek için adres defterini de kullanabilirsin.
  2. Bir sonraki aşamada ödeme bilgileri istenir.
    • Herhangi bir banka kartı veya kredi kartı ile ödeme yapabilirsin.
    • Sayfadaki tüm verileri girip devam tuşuna tıkladıktan ve bir sonraki sayfada sipariş onayını verdikten sonra ödeme gerçekleşecektir.
    • Verilerinin güvenliğini sağlamak için banka veya kredi kartı bilgilerin sistemlerimizde saklanmayacaktır.
  3. Ödeme bilgilerini tamamladığında adidas sipariş özetini içeren bir ekrana yönlendirileceksin.
    • Lütfen bu sayfadaki tüm bilgileri kontrol et; çünkü bu, bilgilerinde düzeltme yapmak için son şansın olacaktır.
    • "Siparişi Onayla"ya tıkladıktan sonra siparişin işleme alınacak ve talebin depoya iletilecektir.
    • Bu adımdan itibaren, adidas online shop'a kayıtlıysan siparişini hesabın üzerinden takip edebilirsin.

Soruma burada yer verilmediyse ne yapmalıyım?

Soruna burada herhangi bir yanıt bulamadıysan, 0850 822 38 98 numaralı telefondan online shop müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçerek siparişine ait ayrıntıları ve/veya sorunu iletebilirsin. Pazartesi - Cumartesi: 09:00 - 18:00 Ya da ekibimize sorununla ilgili detayları içeren bir e-posta da gönderebilirsin. Danışmanlarımız sana memnuniyetle yardımcı olacaktır. support-tr@onlineshop.adidas.com.tr .